Jedním slovem? Legenda. Značka, kterou skutečně znají i vaše babičky, které v ní možná dodnes pečou vyhlášeného králíka nebo bublaninu.
Jedním slovem pro nás? Zodpovědnost. Obrovská. Vždyť řežeme do něčeho, co dlouhé roky a desetiletí skvěle funguje. Nicméně s rychle se měnícím světem se mění také potřeby a nároky na vizuální komunikaci. Remoska se rozhodla jít cestou významného rozšíření portfolia — a to jak v sekci elektrospotřebičů, tak i v běžném nádobí a doplňcích.
Naším úkolem bylo tedy připravit nový vizuální styl tak, aby tyto nové okolnosti reflektoval a vytvořit pevný rámec, který bude spojovat jak komunikaci offline, tak i na webu a sociálních sítích.
Kompletně přepracovaný vizuál staví kromě nového loga také na výrazné modré barvě, kterou doplňujeme několika sekundárními. Kompozičně se opíráme o kruhovou symboliku „hrnců na plotně“.
Vizuál jsme následně také úspěšně aktivovali — nové materiály zahrnují především packaging pro celé portfolio produktů, POS materiály, inzerce, kampaně, výstavní stánky, materiály na eventy nebo kuchařky.
Autorský tým: Vít Rýznar (Creative Director) / Miroslav Kozák (Graphic Designer)
Další projekty
CzechInvest — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace
Remoska — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace, packaging, print
NEWTON University — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace
Rehabiq — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, packaging
LECTURA — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Petra Thiel — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Databy — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Digitoo — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
MIBO — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, fotografie, aktivace, web design
Gepard Express — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Cara Plasma — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Anna Brandejs — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, packaging
(c) 2022
Bloomfield brand studio
Bloomfield s.r.o.
Cejl 65
Brno, 60200
Vít Rýznar
vit@bloomfield.cz
+420 733 627 496