Remoska
vizuální identita

Jedním slovem? Legenda. Značka, kterou skutečně znají i vaše babičky, které v ní možná dodnes pečou vyhlášeného králíka nebo bublaninu.

Jedním slovem pro nás? Zodpovědnost. Obrovská. Vždyť řežeme do něčeho, co dlouhé roky a desetiletí skvěle funguje. Nicméně s rychle se měnícím světem se mění také potřeby a nároky na vizuální komunikaci. Remoska se rozhodla jít cestou významného rozšíření portfolia — a to jak v sekci elektrospotřebičů, tak i v běžném nádobí a doplňcích.

Naším úkolem bylo tedy připravit nový vizuální styl tak, aby tyto nové okolnosti reflektoval a vytvořit pevný rámec, který bude spojovat jak komunikaci offline, tak i na webu a sociálních sítích.

Kompletně přepracovaný vizuál staví kromě nového loga také na výrazné modré barvě, kterou doplňujeme několika sekundárními. Kompozičně se opíráme o kruhovou symboliku „hrnců na plotně“.

Vizuál jsme následně také úspěšně aktivovali — nové materiály zahrnují především packaging pro celé portfolio produktů, POS materiály, inzerce, kampaně, výstavní stánky, materiály na eventy nebo kuchařky.

 

Autorský tým: Vít Rýznar (Creative Director) / Miroslav Kozák (Graphic Designer)

remoska_04_logo_kratka_verze
remoska_02_redesign
remoska_01_title
remoska_03_logo_varianty
remoska_05_since_1957
remoska_15_remoska_tria
remoska_14_remoska_klasik
remoska_12_tiskoviny_02
remoska_11_tiskoviny
remoska_09_plakaty
remoska_10_vizitky
remoska_13_stanek

Potřebujete něco podobného?
Ozvěte se nám!

Vít Rýznar
vit@bloomfield.cz
+420 733 627 496

(c) 2022
Bloomfield brand studio

Bloomfield s.r.o.
Křenová 409/52
Brno, 60200

Vít Rýznar
vit@bloomfield.cz
+420 733 627 496