Jak se jednotlivé značky mění a dospívají, mění se i nároky na jejich vizuální identitu. NEWTON College jsme tedy opět po asi šesti letech přejmenovali na NEWTON University a rovnou také převlékli do nového, čistého a sebevědomého vizuálního stylu.
A připravili značku také na mnohem širší než jen ten „výukový záběr“ — do rodiny NEWTON teď totiž patří například i NEWTON TV nebo NEWTON Business Accelerator.
Autorský tým: Vít Rýznar (Creative Director) / Karel Novotný (Brand Strategy) / Miroslav Kozák (Graphic Designer)
Další projekty
Brno Bold — vizuální stylLogo, vizuální styl
CzechInvest — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace
Sapeli — vizuální stylLogo, vizuální styl
Remoska — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace, packaging, print
EFC Design — vizuální stylLogo, vizuální styl
Dobrobot — vizuální stylLogo, vizuální styl
Multitrans — vizuální stylLogo, vizuální styl
30 minut v kuchyni — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, motion, packaging, print
NEWTON University — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace
Digitoo — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Databy — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
LECTURA — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Jíme zdravě — logo & koncept kuchařekLogo, print koncept
RETIA — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, web, print
Petra Thiel — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Rehabiq — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, packaging
MIBO — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, fotografie, aktivace, web design
Gepard Express — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Anna Brandejs — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, packaging
Cara Plasma — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
(c) 2022
Bloomfield brand studio
Bloomfield s.r.o.
Cejl 65
Brno, 60200