Když se Remoska, tradiční český výrobce kuchyňského nádobí, rozhodne postavit v podhůří Beskyd novou továrnu a nabízet design a výrobu i „OEM“ klientům.
Protože značka funguje výhradně jako B2B, zvolili jsme jednoduchý minimalistický přístup založený na čisté typografii a liniích. Ty se „propsaly“ například i do návrhů interiéru nové budovy.
Autorský tým: Vít Rýznar (Creative Director), Jaroslav Miklík (Graphic Designer)
Další projekty
Brno Bold — vizuální stylLogo, vizuální styl
CzechInvest — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace
Sapeli — vizuální stylLogo, vizuální styl
Remoska — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace, packaging, print
EFC Design — vizuální stylLogo, vizuální styl
Dobrobot — vizuální stylLogo, vizuální styl
Multitrans — vizuální stylLogo, vizuální styl
30 minut v kuchyni — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, motion, packaging, print
NEWTON University — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace
Digitoo — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Databy — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
LECTURA — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Jíme zdravě — logo & koncept kuchařekLogo, print koncept
RETIA — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, web, print
Petra Thiel — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Rehabiq — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, packaging
MIBO — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, fotografie, aktivace, web design
Gepard Express — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Anna Brandejs — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, packaging
Cara Plasma — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
(c) 2022
Bloomfield brand studio
Bloomfield s.r.o.
Cejl 65
Brno, 60200