Nabrat nové klienty. Minimalizovat strach z jehel a přiblížit příjemné a přátelské prostředí poboček Cara Plasmy — to byly hlavní cíle redesignu vizuálního stylu jednoho z největších plazma center.
Navázali jsme na původní barevnost, zachovali logo a přidali systém bublin, který je možné použít i pro tvorbu roztomilých avatarů. Podle ohlasů i čísel jsme cíle splnili na výbornou.
Autorský tým: Vít Rýznar (Creative Director)
Další projekty
CzechInvest — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace
Remoska — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace, packaging, print
30 minut v kuchyni — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, motion, packaging, print
NEWTON University — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace
Rehabiq — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, packaging
LECTURA — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Petra Thiel — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Databy — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Digitoo — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
MIBO — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, fotografie, aktivace, web design
Gepard Express — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Cara Plasma — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Anna Brandejs — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, packaging
(c) 2022
Bloomfield brand studio
Bloomfield s.r.o.
Cejl 65
Brno, 60200
Vít Rýznar
vit@bloomfield.cz
+420 733 627 496