Warning: getimagesize(http://bloomfield.studio/img/bloomfield_share2.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in /data/web/virtuals/291019/virtual/www/wp-content/plugins/wp-open-graph/output.class.php on line 306

Cara Plasma — vizuální identita

cara_plasma_07_vizo

Nabrat nové klienty. Minimalizovat strach z jehel a přiblížit příjemné a přátelské prostředí poboček Cara Plasmy — to byly hlavní cíle redesignu vizuálního stylu jednoho z největších plazma center. 

Navázali jsme na původní barevnost, zachovali logo a přidali systém bublin, který je možné použít i pro tvorbu roztomilých avatarů. Podle ohlasů i čísel jsme cíle splnili na výbornou.

 

Autorský tým: Vít Rýznar (Creative Director)

cara_plasma_08_vizo
cara_plasma_03_logo_varianty
cara_plasma_06_vizo
cara_plasma_02_logo
cara_plasma_05_vizo
cara_plasma_04_hrnky

Vít Rýznar
vit@bloomfield.cz
+420 733 627 496

Další projekty

CzechInvest — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace

Remoska — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace, packaging, print

30 minut v kuchyni — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, motion, packaging, print

NEWTON University — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace

Rehabiq — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, packaging

LECTURA — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu

Petra Thiel — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu

Databy — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu

Digitoo — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu

MIBO — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, fotografie, aktivace, web design

Gepard Express — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu

Cara Plasma — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu

Anna Brandejs — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, packaging

(c) 2022
Bloomfield brand studio

Bloomfield s.r.o.
Cejl 65
Brno, 60200

Vít Rýznar
vit@bloomfield.cz
+420 733 627 496