Někdy to prostě nejde jinak a musíte. Uvařit. A rychle. Dostatečně výživně. A hlavně z rozumně dostupných surovin. Když spěcháte, nemáte většinou po ruce celozrnnou strouhanku, mandlový extrakt ani mléko z konopného semínka.
Proto startuje projekt 30 minut v kuchyni. Pro všechny, kdo chtějí vařením trávit opravdu minimum času a úsilí a zároveň se necpat „prasárnami“.
Navrhli jsme koncept vizuální identity pro použití jak v tištěných kuchařkách, tak i v online prostoru.
Autorský tým: Vít Rýznar (Creative Director) / Jaroslav Miklík (Graphic Designer) / Barbora Kunzová (Illustration)
Stejně, jako jsou jednoduché recepty, působí jednoduše i použité ilustrace, na kterých stavíme vizuály.
Další projekty
Brno Bold — vizuální stylLogo, vizuální styl
CzechInvest — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace
Sapeli — vizuální stylLogo, vizuální styl
Remoska — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace, packaging, print
EFC Design — vizuální stylLogo, vizuální styl
Dobrobot — vizuální stylLogo, vizuální styl
Multitrans — vizuální stylLogo, vizuální styl
30 minut v kuchyni — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, motion, packaging, print
NEWTON University — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, aktivace
Digitoo — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Databy — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
LECTURA — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Jíme zdravě — logo & koncept kuchařekLogo, print koncept
RETIA — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, web, print
Petra Thiel — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Rehabiq — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, packaging
MIBO — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, fotografie, aktivace, web design
Gepard Express — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
Anna Brandejs — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu, packaging
Cara Plasma — vizuální identitaKoncept vizuálního stylu
(c) 2022
Bloomfield brand studio
Bloomfield s.r.o.
Cejl 65
Brno, 60200