Warning: getimagesize(http://bloomfield.studio/img/bloomfield_share2.png): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in /data/web/virtuals/291019/virtual/www/wp-content/plugins/wp-open-graph/output.class.php on line 306

Jak pracujeme

Stavíme na pevném základu

Jestliže má váš nový vizuální styl dobře fungovat, je nutné, aby splňoval všechna důležitá kritéria — musí být v souladu s vaší strategií značky (tedy reflektovat, ke komu jakým způsobem/tónem mluvíme, jak je značka pozicovaná) a zároveň být rozpoznatelná a zapamatovatelná.

Roky a tisíce hodin našich zkušeností jsou vám plně k dispozici. Provedeme vás celým procesem

Děláme maximum pro nekompromisní kvalitu

Šaty dělají člověka, vizuální styl zase firmu, mohli bychom říct. Jak se prezentujete svým zákazníkům, jaký děláte (často první) dojem, je pro většinu byznysů extrémně důležité.

Víme o tom. Proto také věnujeme kvalitě našich výstupů veškerou pozornost. Jsme pečliví detailisté.

Zásadní je pro nás
plnění cílů

Neděláme primárně „projekty do portfolka“. Koneckonců je neděláme ani proto, aby se vám výstupy jenom líbily. Kvalitní vizuální styl musí především kvalitně odvádět svoji práci a plnit cíle, které od něj chceme. Působit seriózně? Pomoci přitáhnout mladší nebo naopak starší generaci? Ukázat klíčový benefit. Zvýšit důvěryhodnost? Ať už je cíl jakýkoliv, pořád jej máme na zřeteli.

activate_black_black

Aktivujeme!
Novým vizuálem to totiž nekončí

Často podceňovanou „disciplínou“ rebrandingu je samotná aplikace konceptu do reálných materiálů, jeho integrace do komunikace firmy. My tomuto procesu říkáme aktivace.

Od předaného vizuálu nedáváme ruce pryč! Naopak, dostanete od nás plnou podporu po celou dobu, kdy budete nový design zavádět do praxe. Vytvoříme pro vás klíčové materiály, na kterých potom budete moci dále stavět.

Máte-li svého grafika nebo rovnou celý tým, zajistíme zaškolení, předáme všechny podklady a vysvětlíme, co je potřeba. Tak, abychom se kompletně vyhnuli riziku, že se vám vizuál hned od začátku začne rozpadat.

activation_logos_black_black-1

Nejčastější dotazy

Jak probíhá celá spolupráce?

Úvodní seznámení

Pokud to z vaší poptávky vypadá, že vám dokážeme pomoci, sejdeme se, osobně nebo virtuálně a probereme detaily spolupráce. Na jejich základě od nás dostanete návrh dalšího postupu

Značka

Každý projekt je trochu jiný, ale kostra zůstává v zásadě stejná: Zjistíme, zda máte jasnou představu o nastavení značky. Pokud ne, nebo jen částečně, pomůžeme, zfinalizujeme.

Vizuální styl

Jakmile víme o značce dostatek a máme jasno v její základní strategii, navazujeme tvorbou vizuálního stylu. Vycházíme jednak ze strategie, jednak z rešerše konkurence.

Nejpřísnějšími kritiky vlastní práce jsme my sami — na výběr tedy od nás dostanete skutečně jen to nejlepší. Slepé cesty jsme prozkoumali a vyřadili za vás.

Aktivace

Postaráme se o to, aby aktivační „oživovací“ fáze rebrandingu proběhla bez zádrhelů. Provedeme audit používaných materiálů a navrhneme jednotlivé fáze, ve kterých postupně firmu „převlékneme“ do nového.

Údržba

Klientům, kteří si již tvoří vlastní nové materiály po vlastní ose, nabízíme také periodický dohled nad vizuálním stylem, třeba jednou za půl roku. Pokud někde něco vykolejí, zjistíme to včas a pomůžeme napravit.

Jak dlouho to bude trvat?

Pracujeme poctivě a pečlivě — není nám proto dobře v projektech, kde „už včera bylo pozdě“. Počítejte tedy s délkou projektu řádově v měsících (zpravidla 1–3, v závislosti na tom, co všechno spolu budeme řešit, zda pouze vizuál nebo třeba i brand positioning).

Jaké výstupy k hotovému vizuálu dostanu?

Vytvoříme a předáme vše, co k dalšímu používání a rozvoji vizuálního stylu budete potřebovat:

Vizuální koncept

Ideová prezentace, jak bude váš nový vizuál fungovat, jaká je jeho filozofie, na čem staví, jaké jsou jeho základní prvky a jak se používají.

Balík podkladů

  • Kompletní logo pack (logo ve všech potřebných formátech, kompozicích a barevnostech, pro tisk i online)

  • Zdrojové soubory ke všem materiálům, které v úvodní fázi projektu vytvoříme (balík Adobe, případně Figma pro online materiály).

  • Po dohodě pro vás zajistíme licence k použitým písmům.

Grafický manuál

Jednoduchý soubor pravidel, jak pracovat s novým logem, písmem, barevností a dalšími prvky vizuálního stylu. Manuály stavíme na platformě visualbook.pro

Licence

Obdržíte od nás výhradní neomezenou licenci k užití díla. To znamená, že po vás nebudeme chtít jakékoliv další poplatky třeba za to, že se rozhodnete expandovat do dalších zemí nebo do vizuálu nějak zasáhnete.

(c) 2022
Bloomfield brand studio

Bloomfield s.r.o.
Cejl 65
Brno, 60200

Vít Rýznar
vit@bloomfield.cz
+420 733 627 496